Aquesta graella es troba al seu llibre Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva (2006).
Teresa huguet (2006) aprendre junts a l’aula from Marina Palmer
En aquesta obra, Teresa Huguet, pretén presentar l'experència d'una escola que ens mostra com, des d'una perspectiva inclusiva, s'atenen a les necessitats educatives de l'alumnat, tot donant criteris, orientacions i instruments per a la construcció d'escoles més compromeses.
Per tant, es tracta d'una graella d'orientació amb la qual Teresa Huguet pretenia ensenyar els diferents tipus de suport que es poden dur a terma dins l'aula, des de intervencions de suport que es poden fer en moments inicials, les quals impliquen poca coordinació entre mestres, fins a modalitats d'autèntic treball cooperatiu dels dos ensenyants dins l'aula.
En aquesta obra, Teresa Huguet, pretén presentar l'experència d'una escola que ens mostra com, des d'una perspectiva inclusiva, s'atenen a les necessitats educatives de l'alumnat, tot donant criteris, orientacions i instruments per a la construcció d'escoles més compromeses.
Per tant, es tracta d'una graella d'orientació amb la qual Teresa Huguet pretenia ensenyar els diferents tipus de suport que es poden dur a terma dins l'aula, des de intervencions de suport que es poden fer en moments inicials, les quals impliquen poca coordinació entre mestres, fins a modalitats d'autèntic treball cooperatiu dels dos ensenyants dins l'aula.
No hay comentarios:
Publicar un comentario