domingo, 25 de mayo de 2014

Aprendre junts a l'aula.

En aquesta entrada comentaré la "graella de Teresa Huguet", una graella que plasma els tipus de suport que hi pot haver dins una aula amb dos mestres.
Aquesta graella es troba al seu llibre Aprendre junts a l'aula. Una proposta inclusiva (2006).


Teresa huguet (2006) aprendre junts a l’aula from Marina Palmer

En aquesta obra, Teresa Huguet, pretén presentar l'experència d'una escola que ens mostra com, des d'una perspectiva inclusiva, s'atenen a les necessitats educatives de l'alumnat, tot donant criteris, orientacions i instruments per a la construcció d'escoles més compromeses.

Per tant, es tracta d'una graella d'orientació amb la qual Teresa Huguet pretenia ensenyar els diferents tipus de suport que es poden dur a terma dins l'aula, des de intervencions de suport que es poden fer en moments inicials, les quals impliquen poca coordinació entre mestres, fins a modalitats d'autèntic treball cooperatiu dels dos ensenyants dins l'aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario